Личаківська РО м. Львова ТЧХУ – учасник просвітницької кампанії з профілактики COVID -19



Вчора, 15 листопада, Львівське відділення Нової пошти №38 долучилося до просвітницької діяльності Червоного Хреста з профілактики COVID -19.

У Личаківській РО м. Львова ТЧХУ задумалися над тим, як підвищити ефективність просвітницької діяльності Червоного Хреста щодо профілактики коронавірусу COVID -19.

Розвішування плакатів у людних місцях і роздача буклетів всім охочим, це справа добра, але на жаль, все-таки ця форма агітації є пасивною. А як зробити її активною? Тільки безпосереднім спілкуванням з людиною, котра ще не вакцинована і вагається, що їй робити далі.

Таких агітаторів на даний час у Червоному Хресті бракує. Потрібні активні волонтери. Краще, щоб вони мали можливість на своїх безпосередніх робочих місцях, без шкоди для виробництва, приділити хоча би хвильку уваги клієнтові, вручити йому особисто в руки агітаційні матеріали і запевнити, що вакцинація – хороша справа, яка захистить у майбутньому кожного від зараження ковідом.



На таку роль погодилися сьогодні працівники Львівського відділення Нової пошти №38, – адміністратор Віталій Пітула та керівник відділення Анна Курило. Обоє – вакциновані. Вірять у силу вакцинації і шкодують, що є ще багато таких людей, хто ігнорує щепленням від COVID -19. Запаси друкованої агітаційної продукції у районних і міських організаціях Львівської ОО ТЧХУ не є, на жаль, безмежними. Тож повідомляємо, що при потребі всі охочі можуть звернутися за посиланням – https://cutt.ly/LE4Ia4w.



Нещодавно Товариство Червоного Хреста України, спільно з комунікаційною агенцією Ogilvy Україна, підготували нові освітньо – інформаційні матеріали про вакцинацію від COVID-19.




Комунікаційні кампанії Червоного Хреста включають багато активностей, серед яких відео матеріали, зовнішня реклама, інформування у соціальних мережах тощо. Спільно з комунікаційною агенцією Ogilvy Україна Червоним Хрестом підготовлені інформаційно – освітні матеріали для зовнішньої реклами у форматі банерів, щита, скролінгу, метролайту тощо.




Основна мета спільної комунікації – звернути увагу дорослого населення, в першу чергу 60+, до потреби вакцинації, як захисту уникнення небезпечних та загрозливих для життя ускладнень від інфікування COVID-19.




Теми матеріалів – «Щоб ще 1000 раз порибалити з татом» та «Щоб ще 1000 тортиків випекти з мамою», «Візьміть здоров’я батьків у свої руки» і «Хтось знає симптоми віспи? Вакцинація працює – нагадай батькам і дізнайся, як вона діє зараз» висвітлюють першочергові потреби у проведенні щеплення людям літнього віку.

Підготовлені матеріали забезпечують:

– ефективну та всебічну поінформованість громадян про вакцинацію від COVID-19, зокрема найактуальнішу інформацію про щеплення і процес вакцинації;
– допомагають змотивувати людей щепитися від COVID-19;
– сприяють розвінчуванню найпоширеніших хибних уявлень, побоювань та міфів щодо вакцин від COVID-19.

Пам՚ятаймо, наше здоров՚я, у наших руках! Подбаймо про нього у час лиха світового масштабу – пандемію від коронавірусу COVID-19.


Фото – Юрія Тимуця та прес – служби ТЧХУ


Ірина Апостолюк,
голова Личаківської РО м. Львова ТЧХУ,
членкиня Львівської обласної організації НСЖУ







Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *